[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Pasaulyje 1,3 milijardo žmonių vartoja kalbą, kurios daug kas nemoka. Tai – kinų kalba, pagal kalbančiųjų skaičių užimanti pirmą vietą pasaulyje. Kasdien didėjanti Kinijos įtaka daugelį žmonių skatina mokytis kinų kalbos. Šios kalbos žinios yra stiprus konkurencinis pranašumas, atveriantis didžiules galimybes verslo ir žinių pasaulyje. Norint pirmauti darbo rinkoje bei ieškant verslo partnerių rytų šalyse yra labai naudinga įgyti kinų kalbos pagrindus ir susipažinti su šios šalies kultūra. Profesionalus dėstytojas parinks priimtiniausią šios kalbos mokymosi būdą ir užtikrins, kad kinų kalbos mokymasis netaptų sunkiu ir varginančiu darbu.
Kurso dėstytojas Veslav Kuranovič 2010 metais baigė mokslus Kinijoje ir tais pačiais metai pradėjo dėstyti kinų kalbą, kinų verslo kalbą ir Kinijos rinką kiniškai. Dėstant remiasi Kinijos moksline bei pedagogine patirtimi. Mokymus Veslav veda universitetuose, ministerijose bei Seime. Šį kursą paskatino dėstyti atsiradęs kinų kalbos poreikis Lietuvoje. Interesai – bendrinė kinų kalba, kinų verslo kalba bei Kinijos rinka (ekonomika, verslas, prekyba).
Pagrindiniai mokymo metodai:1. Įtraukianti paskaita. Lektorius suteikia galimybę mokymų dalyviams apmąstyti įvairius temos aspektus ir prieiti prie savų išvadų apie informacijos tinkamumą. Mąstymas skatinamas užduodant klausimus ir atskleidžiant įvairius požiūrio kampus.
2. Grupinė diskusija. Skatinama mokinių tarpusavio interakcija (klausimų uždavinėjimas dėstytojui ir vienas kitam bei jų atsakinėjimas). 3. Diskusija mažose grupėse. Dėstytojas pateikia klausimus mokymo dalyvių grupėms ir nurodo, per kiek laiko reikia juos atsakyti. Dirbama homogeninėse ir heterogeninėse grupėse. 4. Minčių lietus. Mokymo dalyviai aktyviai skatinami per tam tikrą laiką pateikti kuo daugiau idėjų, laikinai susilaikant nuo vertinimų. Po to skiriama 15 minučių idėjoms sugrupuoti, apsvarstyti jų tinkamumą ir galimumą. 5. Jėgos lauko analizė. Lektorius veda auditorijoje diskusiją (arba diskutuojama grupelėse), kurios metu kiekvienas problemos sprendimas įvertinamas pagal tai, kiek jis realus. 6. Grupės pranešimas. Mokymų dalyvių prašoma patyrinėti ir pranešti apie savo atradimus nurodyta programos tema. 7. Debatai arba pranešimas nurodytu klausimu. Pasirenkamas klausimas ar problema, į kurią yra du galimi, bet prieštaraujantys vienas kitam požiūriai. Prašoma analizuoti kiekvieną poziciją ir parašyti pranešimą, pagrindžiantį faktais vieną požiūrį ir atmetantį kitą. 8. Literatūros, interneto ir vaizdo medžiagos peržiūra, supratimas, analizė, komentavimas, pakeitimas, vaizdo įrašo kūryba, įvertinimas, dalijimasis ir dalyvavimas. 9. Mokomasis audio arba video kursas kompiuteriniu CD formatu individualiam tobulinimuisi. Trukmė – 12 valandų. 10. Savarankiškos popamokinės užduotys (medžiagos įtvirtinimui ir praktikai). 11. Mokymo metu laikomasi šių principų: a. nuoseklumo; b. vientisumo; c. sistemingumo; d. teorijos ir praktikos vientisumo. Kinų kalbos kursų programos parengtos mokytis individualiai arba grupėse, sudarytose ne daugiau kaip iš 10 dalyvių. Užsiėmimų metu dėstytojas supažindina su kinų kalbos struktūra ir ypatybėmis, rašmenimis. Paskaitos pasižymi interaktyvumu, inovatyvumu, organizuojamos grupinės diskusijos aktualiomis temomis, daromos prezentacijos, suteikiama galimybė įgytas žinias panaudoti praktikoje. |
Sudomino? Parašykite mums ir atsiųsime detalesnę informaciją apie kursą bei jo kainas:[/vc_column_text]