Mobiliesiems telefonams kasdienėje veikloje užimant vis didesnę vietą, verslininkams taip pat nevertėtų miegoti. Žmonių apsipirkinėjimo įpročiai dabar ir prieš dešimt dvylika metų skiriasi kaip diena ir naktis. Sprendimus priimame lėčiau bei racionaliau, nes dažnai norimą produktą internetu galime įsigyti bet kurią sekundę ir bet kurioje vietoje. Tai kur gi skubėti? Be to kelią sėkmingai skinantis kainų palyginimo svetainėms, vis daugiau dėmesio skiriame produktų kainų lyginimui, nevengiame palaukti ir nuolaidų, apie kurias iš karto esame informuojami sms žinute ar elektorniniu paštu. Besikeičiantys vartotojų įpročiai negali likti nepastebėti ir verslininkų.
Anot vienos Lietuvoje veikiančios skaitmeninio marketingo agentūros atlikto tyrimo, kol kas dauguma verslininkų vis dar atsilieka nuo sparčiai tobulėjančių vartojimo įpročių. Apsipirkinėjimas ar produktų paieška išmaniuoju telefonu ar planšete daugumai jau tampa kasdienybe, tačiau toli gražu ne visi verslininkai yra pasirengę šį patogumą vartotojams suteikti. Investuoti į mobiliąsias internetinių svetainių versijas kol kas tabu. Klausimas, kiek pajamų bus prarasta, kol mobiliųjų svetainių optimizacija taps nebe prabanga, o būtinybe? Išsamesni tyrimo rezultatai bei pastebėjimai apačioje pateiktoje info-grafikoje.