KAIP VYSTYTI SAVO TINKLINĮ MARKETINGĄ? NAUJAUSIOS TENDENCIJOS

Lektorius: Tomas Lagūnavičiusseminaras tinklinis marketingas

Plačiau apie lektorių

Tomas Lagūnavičius – patyręs konsultantas, profesionalus lektorius, socialinių mokslų daktaras, psichologijos magistras bei Kauno jaunimo mokyklos direktorius. Taip pat – knygų „Kaip įvesti tvarką įmonėje ir asmeniniame gyvenime, netampant diktatoriumi?“, „Ekonominis, socialinis, psichologinis konsultavimas“ ir „Ekonominė-socialinė psichoterapija – radikalioji psichoterapija“ autorius. Tomas profesionaliai konsultuoja įmones bei valstybines institucijas veiklos valdymo, pardavimų, rinkodaros, komandos formavimo klausimais bei yra Kauno smulkiųjų ir vidutinių verslininkų asociacijos “Verslininkų namai” praktinių seminarų vadovas. Veda mokymus-seminarus pardavimo, derybų, laiko valdymo, personalo atrankos, komandos formavimo bei kitomis temomis. Paskaitose ir seminaruose Tomas orientuojasi į kasdienę praktiką bei naudoja įvairius pažangius mokymo metodus.

 

Šis seminaras skirtas tinklinio marketingo darbuotojams, kurie patys pardavinėja produktus, paslaugas, o taip pat vadovauja savo pardavimų grupėms (tinklui). Aptarsime, kokios yra naujausios tendencijos, apjungiant žmones į tinklinio marketingo grupes (tinklus). Aptarsime, kokios turi būti veiksmų programos, norint išlaikyti ir tobulinti darbuotojus  tinkliniame marketinge. Aptarsime, ko reikia išmokinti tinklinio marketingo darbuotojus, kad jie efektyviai pardavinėtų produktus ir rekrutuotų naujus pardavėjus į savo tinklą. Tam, kad jie efektyviai dirbtų, jie ne tik turi gerai žinoti savo produktus ir paslauga, kuriuos pardavinėja, bet naujausias 8 pardavimo technikas tinkliniame marketinge bei 9 metodus ir technikas, kaip pritraukti ir išlaikyti žmones tinkliniame marketinge.

Tam, kad pradedantys pardavėjai tinkliniame marketinge patirtų kuo mažiau nusivylimų, juos reikia išmokinti, kaip dirbti su kliento pasipriešinimais bei efektyviai užbaigti pardavimus. taip pat yra labai svarbu su juo sistemingai dirbti po pardavimų. Efektyviai organizuojant renginius, įvykius, šventes, konferencijas ir t. t., kaip tai daryti, mes išmoksime šio seminaro metu.

Seminare analizuojamos temos:

  1. Kaip padaryti efektyvų tinklinio marketingo darbą.
  2. Tinklinio marketingo plėtimosi praktinės strategijos.
  3. Kaip efektyviai organizuoti renginius, įvykius, šventes tinklinio marketingo dalyviams.
  4. Veiksmų programos, kaip padidinti pardavimus ir pritraukti naujus darbuotojus į tinklinį marketingą?
  5. 8 aktyvios pardavimų technikos tinkliniame marketinge.
  6. 9 metodai ir technikos, kaip efektyviai pritraukti naujus darbuotojus į tinklinį marketingą?
  7. Kaip dirbti su klientų pasipriešinimais tinkliniame marketinge.
  8. Kaip užbaigti pardavimus ir dirbti toliau su klientais tinkliniame marketinge.

Sudomino? Parašykite mums ir atsiųsime detalesnę informaciją apie seminarą bei kainas:

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Tema

Jūsų žinutė

Posted in Uncategorized